small pl CAMK logo

Instrukcja udziału w Dniu Otwartym poprzez Zoom.

 

Udział w Dniu Otwartym poprzez aplikację Zoom umożliwia interakcję (zadawanie pytań) oraz oferuje najlepszą jakość transmisji. Należy pobrać i zainstalować aplikację:


Pobierz aplikację Zoom

 

Do uczestnictwa w Spotkaniach nie jest wymagana rejestracja konta w serwisie Zoom (umożliwia ona organizację własnych wideokonferencji). Wymagana jest natomiast rejestracja na spotkanie pod adresem

 

https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZYrdu2rrz4rG90vZUKxqfRxnDjRoi6xOjZY 

 

Wybieramy datę, podajemy imię (first name), nazwisko (family name) oraz dwukrotnie email. Po zatwierdzeniu pojawi link do transmisji Zoom. Nie ma potrzeby go zachowywać ponieważ pełna informacja zostanie też wysłana na wskazany email. W emailu tym będą linie typu: 

 

Join from PC, Mac, Linux, iOS or Android: Click Here to Join
Passcode: xxxxxxxx


Należy kliknąć w "Click Here to Join". Link ten jest unikalny i nie należy go udostępniać innym. Standardowo aplikacja Zoom uruchomi się automatycznie po kliknięciu w link w programie pocztowym (za pierwszym razem może być wymagana zgoda).

 

Podstawowe informacje dla uczestników spotkania w Zoom:

 

  • przy starcie połączenia należy wybrać opcję “Join with computer audio”,

  • podstawowe przyciski kontrolne - kamery i mikrofonu znajdują się w lewym dolnym rogu aplikacji,

  • mikrofon powinien być wyciszony zawsze gdy z niego nie korzystamy,

  • kamerę można włączyć podczas zadawania pytania, w pozostałych przypadkach prosimy o jej wyłączenie,

  • zalecane jest używanie słuchawek.