
Udział w Spotkaniach poprzez aplikację Zoom umożliwia czynny udział (zadawanie pytań) oraz oferuje najlepszą jakość transmisji. Należy pobrać i zainstalować aplikację:
Do uczestnictwa w Spotkaniach nie jest wymagana rejestracja konta w serwisie Zoom. Wymagana jest natomiast rejestracja udziału w Spotkaniach. Wystarczy jednorazowa rejestracja aby otrzymać link do wszystkich spotkań w sezonie.
Wybieramy datę, podajemy imię (first name), nazwisko (family name) oraz dwukrotnie email i zatwierdzamy. Zgłoszenia są moderowane - email z linkiem do spotkania zoom zostanie wysłany po zatwierdzeniu przez naszego administratora. Zależnie od ustawień przeglądarki email może przyjść w języku angielskim. W emailu takim będą linie typu:
Join from PC, Mac, Linux, iOS or Android: Click Here to Join
Passcode: xxxxxxxx
Należy kliknąć w "Click Here to Join". Link ten jest unikalny i nie należy go udostępniać innym. Standardowo aplikacja Zoom uruchomi się automatycznie po kliknięciu w link w programie pocztowym (za pierwszym razem może być wymagana zgoda).
Podstawowe informacje dla uczestników spotkania w Zoom:
przy starcie połączenia należy wybrać opcję “Join with computer audio”,
podstawowe przyciski kontrolne - kamery i mikrofonu znajdują się w lewym dolnym rogu aplikacji,
mikrofon powinien być wyciszony zawsze gdy z niego nie korzystamy,
kamerę można włączyć podczas zadawania pytania, w pozostałych przypadkach prosimy o jej wyłączenie,
zalecane jest używanie słuchawek.